středa 9. září 2015

Měření výkonu auta

Měření výkonu motoru na profesionální válcové zkušebně DynoStar. Válcová zkušebna výkonu je nejdůležitější součástí pro správnou úpravu vozidla. Kvalitní zkušebna se neskládá jen ze samotného zařízení na měření výkonu , . Každá tuningová firma by dnes měla být vybavena válcovou zkušebnou výkonu a měla by měřit každé vozidlo jak před úpravou, tak. Vlastníme nejmodernější typ dvouosé válcové zkušebny, která je schopna měřit výkony všech typů osobních vozidel s náhonem na přední nápravu, zadní .

Jednodušší, jak fyzicky, tak časově, ale . Naše vlastní válcová zkušebna je zařízena pro měření vozidel s přední nebo. Dynamickým měřením vozidla na stolici jsme schopni zjistit aktuální výkon a . OK BRZDA neboli válcová zkušebna výkonu motoru s předním nebo zadním. Záruka chiptuningu na míru Vám i Vašemu autu.


Jedná se o nejpřesnější měření výkonu pomocí válcové zkušebny. Naproti tomu u dynamické zkušebny se měří jen rychlost roztočení válce, kde je známa . Nabízíme komplexní služby kolem úpravy řídících jednotek, provozujeme vlastní válcovou zkušebnu výkonu a také nyní připravujeme možnost měření emisí pro .

Jednoosá válcová zkušebna je konstruovaná pro . Dvouosá válcová zkušebna, která je schopna měřit výkony všech typů osobních vozidel s náhonem na přední nápravu, zadní. Zdravím všechny, které zajímá problém měření výkonu a kroutícího. Našim zákazníkům můžeme nabídnout jak měření výkonu motoru zastavěného do vozu, tak měření motoru demontovaného z vozu. Pro měření výkonu vozidel jsme vybaveni zařízením SuperFlow SF-880E AWD s možností měření vozidel s pohonem 4xa výkonem až 2. Tato práce se zabývá základními metodami zjišťování výkonu spalovacího motoru. Na začátku je vysvětlena fyzikální podstata výkonu a točivého momentu.


Kdo by si nechtěl změřit výkon motoru svého vozu, že ? Při tomto způsobu měření výkonu zůstavá motor v autě, poháněná kola se postaví na bržděné válce a . Co nám umožnuje AXLE HUB DYNO: Krom přesného měření výkonu nám také toto zařízení nabízí spoustu možností testování automobilů v různých . Brzda“, pod tímto pojmem se skrývá měření výkonu motoru. Každý majitel vozidla by totiž měl znát výkon motoru. V případě pochybností na . Na našich zařízeních lze otestovat jakékoliv auto bez ohledu na jeho stáří či parametry, dále také čtyřkolky a sportovní auta kategorie N. Postupným vývojem, modernizací a neustále rostoucími požadavky na spalovací motory i po stránce ekologie, se z měření výkonu spalovacích motorů stal . Měříme výkon motoru na základě dynamického zrychlení za jízdy(akcelerace a deakcelerace) díky přesnému zařízení.


Tato služba je zpoplatněna částkou.

Samotné měření výkonu trvá pouze několik desítek vteřin, ale automobil je vystaven svým mezním hodnotám. Nahlaste jakékoliv nestandardní chování auta. Možnosti měření výkonu motoru využívá čím dál více řidičů, kteří mají pochybnosti o skutečném stavu svého vozidla. Obor zabývající se testováním spalovacích motorů vznikl v důsledku potřeby porovnání jednotlivých motorů mezi sebou.


Nejstarší zařízení pro měření výkonu. Auto bylo rychlejší než měřák. Výsledkem jsou přesné protokoly o tom, čeho jsme na vašem voze úpravou docílili . Lidově se měření výkonu motoru říká brzda.


Nehoda při měření výkonu auta. Chiptuning vede ke zvýšení .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky

loading...